tirsdag 7. august 2007

Søøøøøøøøøøøøøøøt!

Dronten er, som utdødd, kanskje ikke lenger blant de søteste. Det betyr ikke at den ikke kan ha en dragning mot yndige skapninger (helst med stooooore øyne). Vi i selskapet har allerede drevet litt snikreklame for Cute Overload, siden for nu-nu-nu-nusselige skapninger, men den nyvaskede kaninen over avgjorde saken: De fortjener en egen post.

Men vær på vakt. Husk: Det går an å overdose på søtsaker ...

(Deerstalker ble, av alle bisarre steder på kloden, gjort oppmerksom på siden et eller annet sted langt pokker i vold i Rogaland, av en våt, kald og sulten jødisk pike fra Kansas: Den uforlignelige Renee Rosen. Så en stor takk til henne.)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nyvasket eller ikke - kaniner er ondskapsfulle dyr! Djevelens håndlangere!

Deerstalker sa...

Er'e no gærnt med det og nå da? De er søte. Og de smaker godt. Det er nok for Dronten.

Anonym sa...

Får jeg den servert i en god gryte med rødvin skal jeg ikke klage. Men du skal ikke skue kaninen på dens myke, pelsete ytre! Mens den sitter der, musestille med vibrerende nese, pønsker den egentlig på hvordan den skal drepe deg.

Jeg sier som Anya: Bunnies! It must be bunnies!

Arnfinn Pettersen sa...

Hva er egentlig greia med dere borgere i Den hyggelige lille byen der borte blant alle fjellene og lodne skapninger? Kaniner er søte. Og altfor dumme til å pønske ut noe som helst.

Anonym sa...

Håh. Bare vent. En dag sitter du der, døden nær, med magen oppflerret av kaninklør mens to ondskapsfulle, røde øyne stirrer på deg. Da kan du angre på at du ikke hørte på advarslene mine!

Deerstalker sa...

Skulle det skje, lover jeg å angre på at jeg ikke høret på dine kloke råd. Inntil da velger jeg å innbille meg at de bare er søte og smaker godt.

Anonym sa...

Eg trur kanskje Eira har eit poeng eg... ein av mine kollegaer har ein kanin som går til åtak på han kvar gong han prøver å ha åleinetid med sin sambuar.

Det kan verke som om kaninar, som til vanleg har seg som kaninar, ikkje vil at vi skal ha oss... tilfeldig? Neppe. Eg trur vi må sjå det i lys av pandaenes verdsomfattande konspirasjon og deira manglande tiltakslyst til å ha seg utan hjelp frå oss menneske...

Og då vert jo alt klart som sola, ja?

Deerstalker sa...

Som sagt: Hva er'e med innbyggere i Den hyggelige lille osv og søte lodne skapninger? Er det noe i vannet der borte? Eller muligens i bollene?

Anonym sa...

Nam... boller.

Men altså... vi... liker jo søtne lodne ting, vi? Eg er sjølv ein søt, lodden ting... og eg er godt likt =P

Arnfinn Pettersen sa...

Jeg er villig til å strekke meg til lodden ... og kanskje bittelitt nusselig.

Anonym sa...

Eg hadde venta at godt likt var termen du ville ha trukken i tvil.

*halde seg i skjul frå folk med faklar og høygaflar*

Arnfinn Pettersen sa...

Nja, man må prioritere vettu. Søt pekte seg av en eller annen grunn ut. Og er'e no' gæærnt med å bli høy på gafler åsså, nå'a?

Anonym sa...

Som ansvarleg eks-politikar så går eg sterkt imot alle ulovlege rusmiddel... og gafling er definitivt ein farleg måte å verte høg på ;-)

 
Site Meter