fredag 2. november 2007

Gjeeeeeeeesp ...

Det er noe særskilt fascinerende ved å se gamle venner nedverdige seg selv for penger. Vi siterer Alex Iversen, nåtildags informasjonsbearbeider i TV2, som Deerstalker tok noen øl med den gang nittitallet ennå var ungt:

– Vi har ikke sensurert noe av innholdet i programmet. Enkelte vil nok oppfatte programmet som litt på grensen, men dette er godt innenfor det som TV 2 kan vise. Det er også viktig å minne om at «De syv dødssyndene» også kan forståes som et innlegg i den religionskritiske debatten.

(Via Dekodet)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg forstår ikke helt hvordan klovnen skal kunne ende opp i helvetes aller innerste sirkler på denne måten. Hverken paver, Aquinas eller Dante har noen av disse sju blant de mest hardcore syndene. Dante gir mange av dem som begår disse sju en ny sjanse i skjærsilden, og blant dem som blir igjen i helvete er det vel ingen som kommer lenger enn til den femte eller sjette sirkelen (av totalt ni). Den skarve utukten bringer en ikke lenger enn til sirkel nummer to. Til sammenligning havner korrupte politikere i den åttende, tror jeg det var.

Anonym sa...

Nedverdige seg for penger! Hørt på fan hva man skal ramle over en fredelig fredagskveld på Internett :-)
Hva mener du med det?

Hadde jeg ikke fåt penger for det, hadde jeg helt sikkert forsvart det likevel. Programmet er jo noe av det mest ufordrende og intelligente som TV 2 har vist.

Men mer interessant: Hvem f... er du?

-- Alex Oliver

Arnfinn Pettersen sa...

Jeg vil hardnakket insistere på at jeg ikke har noe med saken å gjøre.

Anonym sa...

Ser man det. Jeg hadde en følelse ;-)

 
Site Meter