søndag 7. september 2008

Demokrati, Palin og sure, sure Zmirak

Jeg anbefaler visst til stadighet John Zmiraks diatriber. Det er muligens fordi alternativet, når man som meg jevnlig leser Takimag, er å fordype seg i Pat Buchanans dypsindige åpenbaringer om, eh, demokrati og sånn. Og, vel, jeg liker ting med tentakler, men det kan overdrives.

Jeg anbefaler dog gjerne Zmirak igjen. Hans betraktninger rundt det amerikanske presidentvalget er egnet til å forsure selv den beste dag med frisk, odiøs latter. Les og le. Her følger hans liste over det positive innholdet i Sarah Palins tale:

- Support our troops.
- Defeatists, go home to Hanoi.
- I love my kids.
- My husband is a real man.
- Harry Truman was unqualified, too.
- I may be much hotter than your wife, but I can be just as scary.
- USA! USA! USA! USA!
- Small town good, big town bad.
- Power corrupts, so give some to me.
- Who needs beaches or seafood? Let’s drill for some oil, baby!
- The Iranians are holding our people hostage.
- The Russians are coming.
-Barak Obama blathers on and on about himself. I blather about my children.
- Obama is skinny, pale, and weak. He went to Harvard, for crying out loud.
- America doesn’t negotiate with foreigners.
- It isn’t just Republicans who can’t stand John McCain. Some Democrats hate him, too.
- Only veterans and torture victims can really be trusted.
- So let’s draft half the country, and send the rest to Gitmo.

Og for ordens skyld, før dere sender dette til noen med noen vittige kommentarer om hvor dum den amerikanske høyresiden er: Zmirak & co er en hel del til høyre for Palin, McCain, Bush og det sedvanlige republikanske kostebinderiet. Og han er mot krigen i Irak. Forvirret? Kan verden være vanskeligere enn Dagbladet hevder? Æææææææææææææh ... !!!!!

1 kommentar:

Mad Mullah Hastur sa...

Komplisert verd seier du? Det er fali det! Tør vi å ha med slikt å gjere då?

Må seie eg har sansen for John Zmirak sjølv... men så trur eg at eg i visse kretser er offisielt rekna som eit høgreavvik ;-)

 
Site Meter