fredag 9. januar 2009

Tentakler vs. vindmøller ... Han er her!

Fra Dagbladet:


Hevder UFO ødela vindmølle

Mysterium i britisk landsby. Den hadde tentakler, sier vitne.


[…] En sprikende forklaring blir gjengitt av øyenvitnet John Harrison, som sier objektet — døpt «blekksprut-UFOen» — hadde vedheng.


Det var en massiv lysball med tentakler som gikk helt ned til bakken. Det så akkurat ut som en blekksprut, sier Harrison til The Sun.


[…] Vindmøllene, som eies av selskapet Ecotricity, har bare vært i drift siden april i fjor, og grunnleggeren Dale Vince sier de har «et åpent sinn» om årsaken til havariet.


Hva kan vi si? Han har våknet fra sin søvn i sitt hus på Ryen. Vær redd. Vær fryktelig redd!


Men hvorfor angriper han vindmøller? Og denne UFOen se snakker om, han kalt den ikke tilfeldigvis ... "Rosinante"?

5 kommentarer:

Madigan sa...

Ïa Ïa Fthagn!

Anonym sa...

Min umiddelbare tanke er at det er Israel som tester ut sitt nye hemmelige våpen

Anonym sa...

Åpenbar konklusjon. Da gjelder det bare å bli spist først, som Campus Crusade for Cthulhu minner på.

I mellomtiden har jeg et lite språklig spørsmål: Hva blir negasjonen av "fhtagn"?

Anonym sa...

Dere er gale, sier jeg! Gale alle sammen! Jeg vet, jeg vet, jeg vet for mye... en sjømann i Gøteborg fortalte meg... men nei, jeg kan ikke si det...Klørne! Klørne på vinduet!

**Nynner It's the end of the world as we know it**

Bjørn Are sa...

Negasjonen er ltagn, det er forstavelsen fh som er en negasjon (og så må man vri på konsonantene og legge til en l), det hele er da ganske så opplagt etymologisk.

 
Site Meter